Oprindeligt indsendt af
KisaSohma
Undskyld Boris. Men jeg måtte altså begå helligbrøde.
PS: Den Store Djævlekrig var jeg nu engang begejstret for. Selvom begejstringen lidt er falmet i og med, at det er lang tid siden, at jeg læste dem, og at jeg ikke rigtig kan huske, hvad gnisten var, så husker jeg dem som rigtig gode, og derfor skal de ikke ud.
Skammerens Datter har jeg læst rigtig mange gange, I ved jo nok, at jeg genlæser alt, jeg kommer i nærheden af, og jeg er især opslugt af etteren og treeren, for de bøger har også været en del af min yngre barndom.Teh, dem kunne jeg også rigtig godt lide. Og så er der Dødens Instrumenter - læste for nyligt den nye bog, og det er en af de få, der fik mig til at grine, sådan rigtigt, og så er det også sådan en serie, som man ikke kan andet end at blive rigtig glad for, når man læser dem. Tror jeg.
Så er der Arven (føromtalte højere magter skal vide, at jeg ikke kom længere end halvvejs i toeren), for de kedede mig nu en kende, og da det gik op for mig, at handlingen primært var den samme som i etteren... ja, det fungerede ikke. Bum, må prøve igen på et andet tidspunkt, for umiddelbart var det ikke lige noget for mig.
Og altså heller ikke Heksejægerens Lærling, som jeg, undskyld Boris, jeg bøjer mig i støvet for dig efter det her, ikke brød mig det fjerneste om. De kedede mig også, og... Ja, efter etteren meldte der sig bare aldrig en trang til at læse videre... Jeg ved ikke. Det gik ikke. Og det er nok ikke noget, jeg vil prøve igen, for jeg kunne ikke... engagere mig i det... Jeg læste... Ups.
Bogmærker