Jeg stemte på Dødens Instrumenter. Det er en fin YA serie, men nok den mindst... originale, af de tre, og det virker lidt som om CC ikke kunne finde ud af at stoppe mens legen var god.
Dødens instrumenter af Cassandra Clare
Skammerens datter af Lene Kaaberbøl
Den store djævlekrig af Kenneth Bøgh Andersen

Jeg stemte på Dødens Instrumenter. Det er en fin YA serie, men nok den mindst... originale, af de tre, og det virker lidt som om CC ikke kunne finde ud af at stoppe mens legen var god.
Senest redigeret af Birdie : 14-04-12 kl. 14:26
"Conventionality is not morality. Self-righteousness is not religion. To attack the first is not to assail the last." - Charlotte Brontë

Wow, det her er alligevel ret spændende... Og tæt o.O Folk er meget uenige. Niiice...
Men jeg får nok heller ikke svært ved det i næste uge. Dog må jeg hellere få læst Skammerens Datter en gang mere og så lige få læst City of Bones også... Efter det folk har skrevet om Dødens Instrumenter, kan jeg ikke lade vær med at blive lidt nysgerrig.
"Hvor i himlens navn er min bog?"
"Den er der!"
"Nårh jo... jeg kunne ikke se biblioteket for bare bøger."

Jeg er enig med det sidste; den burde være stoppet efter City of Glass. Jeg har læst City of Fallen Angels og synes også, det var en god bog - men City of Glass havde en god slutning, så jeg er uforstående over, hvorfor hun har skrevet den videre. Jeg regner med at læse serien færdig og er også sikker på, at resten nok også skal blive gode; men synes historien er tyndet ud i City of Fallen Angels, og hele Clary-Jace-affæren er blevet langt, langt mere central. Der var selvfølgelig også stor opmærksomhed på dem i de tre første bøger - men der var det en del af historien på en helt anden måde.
... Ikke at jeg ikke synes det er en enormt god serie og har nydt den hele vejen igennem - jeg tror bare ikke de to sidste kommer til at kunne måle sig med de tre første (og er nok også lidt bange for, at serien ikke får en nær så god slutning)
"At reise er at leve"
H. C. Andersen

Tæt løb - stem nu goddammit, så vi kan få vort daglige kick!
Don't worry, the zombies are looking for brains, you're safe..

Hellig lort o.o kunne ikke forstå hvorfor der ikke kom den næste runde, men nu kan jeg se hvorfor xD Stem folkets så vi kan komme videre og hvis der er en der stemmer på djævlens lærling, så....... Må vi finde en til der kan stemme haha
Øjeblikkets læsning: Silence af Becca Fitzpatrick
Carpe Diem
Bogmærker